„Facebook“ tendencijos Lietuvoje: kartų elgsena kinta
„Facebook“ socialinį tinklą atranda vis vyresnio amžiaus žmonės, tuo tarpu vis daugiau jaunimo bando sprukti. Tai rodo rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas.
„Facebook“ atsisakęs studentas tvirtina, kad prarasdavo per daug laiko, o socialiniu tinklu besinaudojanti vyresnio amžiaus vertėja tvirtina iš jo gaunanti naudos.
TNS LT atliktas tyrimas rodo, kad per pastaruosius šešerius metus „Facebook“ auditorija subrendo aštuoneriais metais. Vidutinis vartotojo amžius – 33 metai.
Jau 8 mėn. „Facebook“ atsisakęs studentas Tadas Tamošiūnas aiškina, kad tokį sprendimą priėmė pastebėjęs, jog socialiniame tinkle per dieną praleisdavo bent 3 val. „Atsirado daugiau laiko, kurį išnaudoju kitaip. Galbūt ne taip efektyviai, kaip norėčiau, bet vis tiek efektyviau negu prieš tai. Tačiau atsirado kitų problemų – informacijos trūkumas. Pavyko užlopyti tas skyles. Tiesiog reikėjo įdėti daugiau pastangų, ieškant kitur“, – pokyčius po socialinio tinklo atsisakymo komentuoja jaunuolis.